Samostalni posao

Realno gledano za uspjeh u bilo kojem samostalnom poslu ti treba neka vrsta štele, ne baš štele-štele, ali određena grupa poznanstava, ljudi od utjecaja… Trebaš bit komunikativan, društven i poduzetan, ono čak i do te mjere da možeš prodati “rog pod svijeću” a sve zato što znaš dobro pričat i bit govornik, znat kome kako pristupit i u svemu gledat paru. Dogovaranje poslova je ozbiljana stvar, a ne ono gledaš gdje se vedri i hoće li ti netko sam prići. Znaš oni marketinški trikovi na sajmovima, vide dijete bez balona, zove ga, pita koji će, veže mu odma oko ruke, a roditelji nisu ni pristali dat tu cvaju (za koju btw možeš živjet tjedan dana) na šarenu plastičnu kesu punjenu helijem. E tako nekako. A mi evo, ako netko neće na prvu, nemam ga šta uvjeravat. Odem. Drugi također koji prodaju sve i svašta su obućeni u košuljice i mašnice (svemu treba vrpca) jer poneki ljudi su toliko plitki da stvarno vide samo ono vanjsko. Treći pak koriste djecu za marketing pa će objavljivati slatke slike dječice na koje ljudi padaju. Ok, rekla bih općenito da treba biti više ektroverta nego introverta, prilaziti ljudima, biti otvoren i ne ustručavat se ništa predložit. Treba se možda malo bolje potrudit. A ono nas napola s nekom vrstom prezira prema večini običnih ljudi iz kolotečine, pola bi najradije otišlo u šumu živjet, pola ne zna komunicirat sa stavom, pola odustane odma i pola nema vremena za marketing po društvenim mrežama, pola se uatručava sad pitat te neke restorane za otkup itd. Itd. Ok, tako nam je trenutno. Treba očito stvorit brend. Nego, treba li vama “organskog” povrća? Je da ne vršimo dostavu, neg plaćate brzu poštu, al jbg za to se isplati dat više.

XD domet mojih marketinških vještina vidljiv u prethodnoj rečenici!

2 0 komentara

  1. Da. Nije samo u samostalnom poslu, vec i u stvarnom zivotu, mi prodavaci smo najveci supci pogotovo kad treba nekom uvaliti proizvod i bullshitat. Sve je stvar politike u industrijama, konekcija, mreza koga znas, koliko sebe mozes prodat. Ako naginjes vise prema introvertnom zatvorenom tipu bez direktnih govornih sposobnosti malo teze ces proci kroz zivot i uletiti u poslovne seme na visoj ljestvici.

    1. Mislim da kad si samostalan prodavač, možeš rsdit što voliš i neuvaljivat ljudima glupost, tj kad proizvodiš svoj proizvod. Mislim, naravno nismo svi baš za to rođeni niti naučeni, pa se zbog toga i zbog veličina kompanija i unajmljuju /zapošljavaju ljudi da se bave marketingom, prodaju, bla, bla…. Odma mi naum padoše oni kućni prodavači što su prije hodali po kućama, neki žnj. Ko fol sređeni, znaju puno pričat i mame naivne žrtve da prodaju neku nekvalitetnu glupost. Da se time baviš isto moraš bit i nemoralan, što je kod nas dakako šrihvatojivo top shop, dormeo bla, bla, agresivni marketing, a proizvod niskobudžetni.

Leave a Reply